دى معجزه من معجزات العظيم البابا كيرلس





دى معجزه من معجزات العظيم البابا كيرلس

انا مديونة لسيدنا بمعجزات كتتير انا ماكتبتهاش وان شاء الله هكتبه بس اسمحلولى اكتب اللى حصل معايا انا مش عايشة فى القاهرة عايشة خارج مصر ومريت بظروف صعبة اووى فى الشغل بس كان اخرها مشكلة فى الشغل عندى وكنت حاسة ان الكل بيعادينى وبقيت عصبية اووى والامور باظت خالص وكنت كتتير بعيط وبنهار قام اى حد وكانت اعصابى تعبانة اووى وبعدين لقيت المدير العام بقولى نتقلى طعبا عشان المشاكل وانا كنت لسة ديدة ودى مش بتحصل وكمان لقيت بقولى هنقلك مدنية تانية خالص ودى بردوا مش بتحصل بس لانى المشاكل زادت اووى منكرش انى اول ماسمعت الخبر ضرخت من جواى وقولت اعدرا انا العذرا الملكة بالنسبة لى حياتى كلها بحبها جداا المهم ى هديت الموضوع وقالى لا انا بس كنت بشوفك انا مش بنقل قبل مااسال وطعبا دة كانت معجزة لان الناس كلها انتقلت بدون مناقشة المهم كملت اليوم وانا من جواى منهارة ومرعوبة وحاسة انى بموت وخرجت وانا منهارة وعلانة جداا من ربنا يسوع ومن الملكة ورجعت البت قعدت فى الشارع مش قادرة اروح ومخنوقة جداا وقعدت اصلى واعاتب ربنا كتتير وكنت كتتير زعلانة من العدرا رجعت البت قولت انا هصلى للقدسين واولهم العدرا والبابا كيرلس وقتها قولى لسيدنا انا عارفة انى مش بطلب منك كتتير بس لم طلبت منك قبل كدة ماتخلتش عنى وصليت جامد الصبح وروحت الشغل وانا اخدة كل الصور معاى العدرا والقديس العظيم جداا الانبا كاراس شفعته عيمة اووى شفانى من حاجات ككتير ووقف معاى فى حاجات كتتير واباايسخيرون القلينى فا دة قديس جميل اووى وكريم اوى وا ومارجرجس شفعيى ماانى زعلانة منه شوية والبابا شنودة حبيبى طعبا وقديس جميل وعظيم وليه معزة خاصة اسمعه منسى يوحنا الراهب وابونا عبد المسيح روحى وطعبا حماينى هو ومارجرجس ابى سفين والقد
يس الجميل اووى الانبا ونس والعظيم والغالى الانبا ابرام وطعبا حبيبة قلبى من جوا يعنى اهم حاجة فى حياى العذرا الملكة مع انى ليا عندها عتاب ضغير انا بحبها حب عظيم وعمرى ماهقدر اوفى جماليها وحنانها ماهما قلت بحبها جداا المهن وروحت الشغل وهو ماجاش وكملت زمليى اللى عمل معاى مشكلة وقالى دة احسن ليك والكلام دة وقالى انه يعرف زميلة وكانت كدة وراحت للادرة انا جات فى دماغى وقلت يابابا كيرلس وناديت كل القدسين والعدرا طعبا والرب يسوع وهدي وتانى يوم قلت اكمله من تلفيونى اخدت الرقم واتصلت وصليت ولولا ولولا شفاعة العدرا والقدسينن والبابا كيرلس لانى وعدته لقييت غير كلامةه وانا مش فى دماغى وعادى وقتها كنت عاوزة اسجد من الفرحة وقتها اتنفست ولولا شفاعة العدرا وشفاعتك ياسيدى البابا كيرلس اشكرك جداا وسامحنى على التاخير وارجوك ماتخليش اى مشكلة تحصل تانى