معجزتين لشهيد نجح حمادي الشهيد ابانوب كمال









الحقيقه النهارده هاحكى لكم عن معجزه كبيره جدا عملها معايا الشهيد ابانوب الجديد وده الاسم اللى سميتوه لحبيبى ابانوب اللى استشهد فى نجع حمادى


وعلى فكره انا من اول ما شوفت صورته من اول يوم حبيته زى ابنى ربنا يعزى اهله

المهم

انا هنا فى امريكا عندىمطعم والايكونوميك مش كويس وصعب اوى والمبيعات قليله اوى وطبعا هنا ده صعب اوى علشان الالتزامات اللى بالالاف اللى لازم تدفع كل شهر





المهم

امبارح السبت لغاية الساعه 12 ونص ماكانش فيه ولا زبون

والمفروض عندنا ان من قبل الساعه 11 ييجى زباين علشان

ده اسمه وقت الغدا وهو ده اهم وقت ممكن نعمل فيه مبيعات

فتحت الايميل ده وشوفت صورة حبيبى ابانوب وبصيت عليه اوى انا

ومراتى وقلت لها شايفه كان جميل ازاى يابخته دلوقتى هو شهيد

واخد اكاليل عند ربنا وكلمته فى الصوره وقلت له يا ابانوب الجديد

ياصعيدى ياشهيد الرب القدوس ياقديس اشفع فينا علشان ربنا

يرزقنا وفعلا يدوبك قلت الكلمتين دول ولاقيت الكاستومرز جاهم

وحققنا فى اليوم ده اكبر ايراد حصل خلال شهرين تقريبا

ياه صحيح شهداء نجع حمادى دول قديسين وطلبت منه هو

واخواته اللى استشهدوا معاه يتشفعوا فينا ويطلبوا عنا قدام ربنا

على فكره انا بحبهم كلهم بس ابانوب عندى حاجه تانى خالص

مش عارف ليه من اول ماشوفت صورته من اول يوم حبيته اوى

ربنا يعزى كل الاهالى اللى اولادهم استشهدوا ويابختهم استحقوا

يموتوا على اسم المسيح واهلهم بقى ليهم شفعاء كبار اوى عند ربنا


+


معجزة للشهيد ابانوب كمال شهيد نجع حمادى
انا اسمى راندا متزوجة من 6|2006 ولم يرزقنى الرب باطفال وكنت اتشفع بكل الشهداء والقديسين وعندما حدث حادث نجع حمادى تاثرت جدا جدا بالشهداء وكنت اتابع كل الاخبار عنهم وصورهم والترانيم اللى اتعملت عشانهم وتاثرت اكثر بالشهيد ابانوب كمال وفى شهر 2|2010 طلبت من ابانوب وقولتله يا ابانوب انا اتشفعت بكل الشهداء والقديسين ومكنش فى اى استجابة فطلبت منه وقولتله انك تقدم طلبى لربنا وهو انى ابقى ام وانا متاكدة ان ربنا هيقبل طلبى عشان خاطرك وفعلا طلبى اتقبل وانا هابقى ام وربنا اتمجد وقبل شفاعة الشهيد ابانوبكمال وانا وعدتة انى هاعلن عن معجزتة معايا لكل الناس وانا فرحانه جدا

وانا بشكره جدا جدا وشفاعتة تكون معانا جميعا امينمعجزتين لشهيد حمادي الشهيد ابانوب الموضوع الثامن طلبات


بركة شفاعاتة تكون معنا امين 

بأزن المسيح لما احصل علي معجزات تانية ححطها في الموضوع